send link to app

Games Onderwijs Educatief Gezin Puzzel Amusement
Developer: Wai Chin Ng
Gratis

Het alfabet is een onderwerp dat grondig moet worden bedekt met elementaire studenten van alle leeftijden. Dit alfabet app helpt leerlingen oefenen hoofdletters en kleine letters, evenals geluiden. Deze app gericht op het helpen van kinderen en de kinderen leren schrijven Engels alfabet stap voor stap.

Er zijn drie modi in deze app om kinderen leren Engels alfabet stap voor stap te helpen.

Allereerst zal de teach-modus te tonen hoe het alfabet of de letters en de leerlingen schrijven of kinderen kunnen traceren letters. Ook leert de kinderen het voorbeeld van het alfabet, zoals A voor appel. Met de stem van elk letters van het alfabet, het zeer verbeteren van de interactie met de kinderen. Kinderen kunnen ook de uitspraak van het alfabet letters en de nuttige werkwoorden van het alfabet leren

Ten tweede zal de volgende modus een aantal gidsen voor de kinderen te verstrekken aan het starten van het schrijven van de brieven. Dit geeft een kans voor de kinderen praktijken schrijven van de brieven en ook versterking van de erkenning van de letters. Deze functies zullen geweldig en behulpzaam voor die kinderen die net beginnen met het leren van Engels alfabet zijn.

Ten slotte is de praktijk modus kunt de kinderen te schrijven op het bord leeg. Toen de kinderen schrijven verkeerde, zal de computer automatisch het schrijven te wissen en laat de kinderen om weer te schrijven. Dit is zeer gemak en het milieu te vergelijken met die traditioneel Engels leermethode.

Deze app maakt het leren van Engels erg leuk en het is sterk aanbevolen door expertise op gebied van onderwijs. Als zijn heerlijk en bemoedigend, zal uw kinderen te vragen. Dus probeer het downloaden en spelen van dit grote gratis spelletjes met hen vandaag!

Deze app kan je kinderen leren brief erkenning, brief geluiden, zicht woorden en meer. Gewoon downloaden dit gratis spel en het kijken naar de letter van het alfabet tracing. Ze zullen leren en te onthouden alle alfabet in een paar weken. Dan zult u weten hoe groot dit spel is.

Iedereen moet ergens beginnen en omdat letters zijn de bouwstenen van de taal, het alfabet is de perfecte plek om te beginnen. Alleen elementaire leerlingen brengen een aanzienlijke hoeveelheid tijd het leren van het alfabet, maar deze lessen zijn echt belangrijk en zal hen helpen slagen later. Als studenten zijn niet bekend met de Latijnse alfabet, zal dit een tijdje duren en ze zullen moeten oefenen het schrijven van elke letter ook. Fundamenteels als dit lijkt, zelfs volwassen beginners gaat nodig hebben om hier te starten, zodat wijden genoeg tijd om het. Je hebt nooit echt eindigen met het alfabet, maar zodra studenten zijn comfortabel met dit materiaal, zullen ze klaar om verder te gaan naar het leren van woordenschat, cijfers en zelfs de vorming van eenvoudige zinnen zijn. Het kan een waar genoegen om te zien studenten groeien en dit is het meest duidelijk wanneer die basale onderwerpen, zoals deze.

En Preschool spelletjes toe dat kinderen al die dingen en meer te leren. Dus geef uw kind een voorsprong op het leren van vandaag; krijgen ze in een kleuterschool met geweldige games!

Parent Tip: Versterk het leren van talen door het hebben van uw kind te zeggen dat de woorden hardop met u nadat de computer hen zegt.

Game Feature:
~ Gelukkig leren
~ Free Kids Engels leren Game
~ Voor de Kids om te leren uitspraak
~ Verbeter Kids common sense
~ Leer om te interageren
~ Verbeter luisteren vaardigheid
~ Verbeter de concentratie
~ Verbeteren vaardigheden en creativiteit
~ Inspire Interest voor verschillende dingen
~ Bieden een kans om te leren
~ Voor kinderen tot 6